17.06.2022

Poolia 2.0 – Making your job even better

Poolia lanseerasi uuden brändi-ilmeen ja logon! Uudistunut ilmeemme näyttää, että olemme sekä teknologian, että osaamisen eturintamassa.

Olemme viimeiset 30 vuotta keskittyneet asiantuntijatason toimihenkilöiden rekrytointiin ja henkilöstövuokraukseen ja viimeisten vuosien aikana myös IT-alihankintapalveluihin. Osana muuttuvia työmarkkinoita olemme vuosien varrella päivittäneet hienovaraisesti brändiämme. Tähän isompaan brändiuudistukseen lähdimme palveluiden kysynnän voimakkaan kasvun myötä ja olemme myös vahvistaneet sekä palvelutarjontaamme, että organisaatiotamme.

”Olen uskomattoman ylpeä siitä, että minulla on ollut mahdollisuus olla mukana toteuttamassa tätä brändiuudistusta, joka vie Poolian taas askeleen pidemmälle. Poolian perustamisesta on kulunut yli 30 vuotta, ja olemme rekrytointialan vankkoja asiantuntijoita. Pyrimme aina rekrytoimaan organisaatioomme osaajia, jotka ovat vahvasti kiinni tässä päivässä ja jotka tuovat yritykseemme mukanaan lisäarvoa ja uutta tietoa. Haluamme jatkuvasti kehittyä tarjoamaan vieläkin parempaa palvelua asiakkaillemme ja tarjota heille markkinoiden parasta osaamista niin asiantuntijuutemme, kuin teknologiankin osalta. Uudistuneella ilmeellämme haluamme näyttää mitä meistä on tullut ja se on yksinkertaisesti Poolia 2.0!, sanoo Esa Rantanen, Poolia Suomen toimitusjohtaja.

Brändiuudistuksen yhteydessä lanseerattiin myös uusi slogan – ”Making your job even better”.
”Koemme, että tämä slogan kertoo kaiken oleellisen ja se kuvastaa hyvin identiteettiämme ja tavoitteitamme”, kertoo Poolia Suomen myynti- ja markkinointijohtaja Marko Ikävalko.  

”Työskentelemme päivittäin rekrytointi- ja henkilöstövuokrausbisneksen parissa, mikä on tehnyt meistä oman alamme asiantuntijoita. Yrityksenä olemme jo monella tapaa ottaneet askeleen kohti tulevaisuutta ja tuntuu upealta, että olemme nyt uudistaneet myös brändimme”, Poolia Suomen markkinointivastaava Milla Rimpiläinen sanoo.