Helsinki

Palkanlaskija

Haemme nyt Herttoniemessä sijaitsevalle kasvavalle, kehittyvälle sekä vakiintuneen asiakasluottamuksen saavuttaneelle asiantuntijapalveluita asiakkailleen tarjoavalle asiakkaallemme monipuolista Palkkahallinnon asiantuntijaa määräaikaiseen (noin 4-6kk) työsuhteeseen. Jatko on mahdollista ja tehtävä saattaa muodostua myös vakituiseksi.
Valitettavasti tämän tehtävän haku on päättynyt.
Avoimet työpaikat

Työtehtävät

Palkanlaskijana työskentelet osana yrityksen viiden hengen juridiikan ja taloushallinnon ammattilaisten tiimiä. Tiimin vastuulla on hoitaa asiakasyritystensä monipuolisia talous- ja palkanlaskennan tehtäviä ja tarjota asiantuntijuutta moninaisissa tilanteissa ja kysymyksissä. Lakisääteisen taloushallinnon lisäksi yritys avustaa asiakasyrityksiään muissakin asioissa kuten verotuksessa, yritysjärjestelyissä ja lakiasioissa. Sinunkin työtehtäviisi voi sisältyä palkkojen lisäksi avustavia kirjanpidon ja muita hallinnon tehtäviä, sillä tässä yrityksessä halutaan aina palvella asiakkaita ammattitaitoisesti ja joustavasti ja siksi palveluhenkinen asenne on arjessa hyvin merkityksellinen.

Odotamme sinulta erityisesti

  • muutaman vuoden kokemusta palkanlaskennasta ja kokemus (ja kiinnostus) muista avustavista kirjanpidon vaiheista on etu
  • erinomaista suomen kielen osaamista ja sujuvia tietoteknisiä valmiuksia
  • kiinnostusta yritystoiminnasta kokonaisuutena
  • positiivista ja itseohjautuvaa työotetta

Arvostamme etenkin proaktiivista ja palveluhenkistä otettasi. Olet joustava, tarkka ja itsenäiseen työskentelyyn kykenevä henkilö ja haluat kehittyä työssäsi entistä monipuolisemmaksi palkka- ja taloushallinnon ammattilaiseksi.

Tämä on hieno mahdollisuus monipuolisesta palkka- ja talousroolista kiinnostuneelle päästä näkemään ja oppimaan sekä tekemään laajasti ja ottamaan vastuuta organisaation ollessa vielä melko pieni, mutta samanaikaisesti yrityksen ollessa kasvava ja kehittyvä.

Työskentelymalli on hybridi, mutta aluksi toivomme sinulta enemmän läsnäoloa toimistolla, jatkossa voit tehdä 1-2 pvää viikossa etänä.

Lisätiedot

Mikäli kiinnostuit, niin jätä hakemuksesi ja CV:si meille palkkatoiveineen ja ota yhteyttä, mikäli sinulla heräsi jotain kysyttävää. Vastaamme mielellämme. 

Huomioithan, että tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetäthän siis hakemuksesi hakujärjestelmämme kautta mitä pikimmin! Ilmoitus poistetaan, kun tehtävä on täytetty. Lisätietoja tehtävästä antavat Poolian rekrytointikonsultit Maria Kostenko (maria@poolia.fi / 020 7290 847) ja Sanna Majava (sanna@poolia.fi / 020 7290 838).

Poolia

Making your job even better

Poolia on rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen, suorahakuihin ja alihankintaan erikoistunut yritys. Rekrytoimme henkilökuntaa usealla eri toimialalla Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Panostamme laadukkaaseen työnhakijakokemukseen, sekä hyvään aktiiviseen viestintään rekrytointiprosessin eri vaiheissa. Henkilöstöala HELA:n jäsenenä ja OMX-pörssinoteerattuna yhtiönä olemme sitoutuneet vastuullisuuteen kaikissa maissa, joissa toimimme. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi. Katso avoimet työpaikkamme osoitteesta www.poolia.fi.

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter TikTok

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Määräaikainen
Ilmoitus jätetty
07.02.2024
Viitenumero
15910604
Yhteyshenkilö

Maria Kostenko

maria@poolia.fi

p. +358 20 7290 847